Powered By Blogger

15 Şubat 2012 Çarşamba

20 yillik masa / 20yr old dining table

Eskinin yeniden degerlenip gunumuzun en trendine donusecegini kim bilebilirdi ki? Bilseydim kesinlikle annemin gozluklerini, cicekli sifon bluzlerini, apartman topuklarini ve klasor cantalarini saklardim. Fotografta gordugunuz 20 yillik bir masa *belki de daha eski*. Eski halini fotograflamayi akil edemedigim icin cok uzgunum. Ustamizin yetenekli ellerinde tam anlamiyla bir mutasyon geciren yemek masamizin son hali bu :)
Kirik olan ayagi onarilip beyaz eskitme boya yapildi.

Beyaz eskitmeyi hic bu kadar cok kullanmamistim. Bu da cevizden beyaza eskittigimiz tepsi.


3 yorum:

  1. Bloguma bıraktığınız yorumla sitenize geldim.. Çok sevdim ve çok çok vakit geçirdim..öncesi sonrası fotoğraflarına, melitta'ya, annenizin banyosundaki aynaya, mutfak masanıza hepsine ayrı ayrı hayran kaldım =)

    YanıtlaSil
  2. begenmeniz beni mutlu etti. artik sizi de takipteyim. tesekkurler

    YanıtlaSil
  3. Eskileri onarıp yenileyip kullanınca daha bir mutlu oluyor insan değil mi? Hem hatıralar ayrı bir lezzet katıyor o eşyalara,hem de emek verdiğiniz şey daha değerli oluyor gözünüzde..İyi günlerde kullan Hayriyecim :)

    YanıtlaSil